مزایای بهداشتی و سلامت آبسردکن

تاریخ ارسال : 1402/02/10

بسیاری از افراد در سراسر جهان آب کافی نمی‌نوشند تا خود را به خوبی هیدراته نگه دارند. این اغلب به این دلیل است که آب در منطقه‌ی آن‌ها طعم یا بوی عجیبی دارد. اگرچه آب در تهران اساساً کیفیت رو به بالایی دارد، اما هنوز هم در مناطقی که فلوراید و کلر استفاده می‌شود، آب آشامیدنی بوی بدی می‌دهد. استفاده از فلوراید در منابع آب آشامیدنی یک نگرانی جدی است. اگرچه مقامات دولتی و بهداشت اصرار دارند که فلوراید ناسالم نیست، دانشمندان و سایر مقامات بهداشتی ارتباط قطعی بین فلوراید و سرطان، به ویژه در پسران جوان پیدا کرده‌اند.

بسیاری از افراد در سراسر جهان آب کافی نمی‌نوشند تا خود را به خوبی هیدراته نگه دارند. این اغلب به این دلیل است که آب در منطقه‌ی آنها طعم یا بوی عجیبی دارد. اگرچه آب در تهران اساساً کیفیت رو به بالایی دارد، اما هنوز هم در مناطقی که فلوراید و کلر استفاده می‌شود، آب آشامیدنی بوی بدی می‌دهد. استفاده از فلوراید در منابع آب آشامیدنی یک نگرانی جدی است. اگرچه مقامات دولتی و بهداشت اصرار دارند که فلوراید ناسالم نیست، دانشمندان و سایر مقامات بهداشتی ارتباط قطعی بین فلوراید و سرطان، به ویژه در پسران جوان پیدا کرده‌اند.

مزایای بهداشتی و سلامتی آبسردکن

آب آشامیدنی در مناطق روستایی همچنان حاوی بسیاری از سموم دیگر از جمله داروهای تجویزی و بدون نسخه و داروهای تفریحی است. (خیلی سر بسته گفتم.)

مزایای بهداشتی و سلامت با آبسردکن

خرید آبسردکن خانگی یا اداری فواید زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:

طعم و بوی بهتر آب آشامیدنی، همه را تشویق می‌کند که بیشتر آب بنوشند و به سلامتی خود کمک کنند زیرا تمام سموم تصفیه می‌شود.

نوشیدن آب به طور منظم باعث بهبود خلق و خوی عمومی در افراد می‌شود زیرا کم آبی بر خلق و خوی فرد تأثیر می‌گذارد. به همین خاطر در سالن انتظار برای مراجعان همیشه یک آبسردکن خوب قرار دهید.

نوشیدن آب از آبسردکن بسیار بهداشتی‌تر از نوشیدن آب از شیر آب است.

مزایای نوشیدن از آبسردکن

آب آشامیدنی تازه و خنک نه تنها فرد را هیدراته و سالم نگه می‌دارد، بلکه بهره وری را بهبود می‌بخشد زیرا مغز را هیدراته نگه می‌دارد.

آبسردکن‌های خانگی کودکانی را که در برابر کم آبی آسیب پذیر هستند تشویق می‌کنند تا آب بیشتری بنوشند زیرا در دسترس است و برای جلوگیری از سوختگی برای شیر آب گرم قفل کودک تعبیه شده است.

برخی از انواع آبسردکن، آب سرد، گرم و آب با دمای محیطی را ارائه می‌دهند که بخاطر استفاده بیشتر از آبسردکن شما در تابستان و زمستان است.

در دسترس بودن همیشگی آب آشامیدنی تازه و خنک .

آبسردکن‌هایی که دارای فنجان‌های یکبار مصرف هستند، روشی بهداشتی برای نوشیدن آب بدون نیاز به شستشوی مداوم فنجان‌ها یا لیوان‌ها ارائه می‌دهند.

دلیل شما برای خرید آبسردکن هرچه که باشد، مشتاقیم که این یکی از بهترین تصمیماتی است که می‌توانید برای سلامتی خود بگیرید.

مزایای سرمایه گذاری در آبسردکن

بدن انسان برای زنده ماندن به آب وابسته است، با این حال نمی‌تواند آب را ذخیره کند و در طول روز آب از دست می‌دهد. این بدان معناست که ما باید به طور مداوم آب بنوشیم تا سطح مایعات خود را در همان حدود 70 درصد که در ابتدای مقاله گفتیم ثابت نگه داریم تا سلامتی خوب داشته باشیم.

عدم نوشیدن منظم آب به منظور هیدراته ماندن منجر به کم آبی بدن می‌شود، به این معنی که بدن نمی‌تواند عملکرد مطلوبی داشته باشد. کم آبی خفیف با از دست دادن 2 درصد مایعات شروع می‌شود و می‌تواند منجر به تشنگی، سردرد، خستگی، ناهماهنگی شناختی و موارد دیگر شود.

کم آبی شدید موضوع کوچکی نیست و می‌تواند منجر به عملکرد کمتر بهینه مغز شود. مفاصل سفت و دردناک؛ پوست خشک؛ قلب باید سخت‌تر کار کند تا خون حاوی الکترولیت‌ها، اکسیژن و لنف را در سراسر بدن پمپ کند. اسپاسم عضلانی؛ مشکلات کلیوی و موارد دیگر، بنابراین سرمایه گذاری در یک آبسردکن یکی از روش های خوب برای اطمینان از نوشیدن آب کافی در طول روز است. زیرا افراد به کمک آبسردکن‌ها همیشه و به راحتی به آب آشامیدنی خالص، خنک و با طعم عالی دسترسی پیدا می‌کنند.

انواع مختلفی از آبسردکن‌ها متناسب با شرایط و بودجه شخصی شما وجود دارد، مانند آبسردکن‌های بطری دار یا آبسردکن‌های پی او یو (POU) که ​​مستقیماً به منبع اصلی آب شما متصل می‌شوند.

مزایای دیگر برخی از آبسردکن ها عبارتند از:

آبسردکن‌های رومیزی قابل حمل هستند و در صورت عدم استفاده به راحتی ذخیره می‌شوند.

آن‌ها تقریباً 24 ساعته آب آشامیدنی فیلتر شده را ارائه می‌دهند که دسترسی به آب آشامیدنی را برای گروه‌های آسیب پذیر مانند افراد مسن و بسیار جوان که اغلب از عوارض کم آبی رنج می‌برند آسان می‌کند.

دسترسی به آب آشامیدنی بهداشتی: اگرچه آب قبل از لوله‌کشی به داخل خانه تصفیه می‌شود، اما ناخالصی‌های مختلفی مانند سرب، مس، آلومینیوم، آفت‌کش‌ها، فلوراید و فرآورده‌های حاوی کلر و همچنین داروهای دارویی و تفریحی همچنان در داخل خانه وجود دارد. آب آشامیدنی شما از آبسردکن‌های دارای فیلترهایی هست که تمام این ناخالصی‌ها را از آب پاک می‌کنند.

آبسردکن‌ها که در مدارس، مجتمع‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان قرار می‌گیرند، دسترسی آسان به آب آشامیدنی خنک و گوارا را هر زمان که بخواهند، تضمین می‌کنند.

تمام این صحبت‌هایی که شد چیزی نبود که در دفترچه راهنمای آبسردکن خود پیدا کنید. پس همیشه گوارا بنوشید.

سرویس آبسردکن

همه چی درباره ی سرویس آبسردکن

تعمیرکار آبسردکن آبسردکن

نویسنده

9

مقاله

1402/01/07

تاریخ ایجاد