آبسردکن همراه روزهای گرم تابستانی

تاریخ ارسال : 1402/01/26

همانطور که می‌دانید هوای تابستان در کشور عزیزمان روز به روز گرمتر می‌شود، یعنی روزهای طولانی بیرون از استخر یا کنار دریا و یا هنگام پیاده روی در طبیعت، ورزش، پیاده روی در دامنه های زیبای البرز و زاگرس در تابستان. مسافرت رفتن و بسیاری از فعالیت‌های بدنی دیگر می‌تواند باعث کم آبی بدن شود. کم آبی و تشنگی فقط زمانی اتفاق نمی‌افتد که چند روز آب ننوشیده باشید.

دوستان من همانطور که می‌دانید هوای تابستان در کشور عزیزمان روز به روز گرمتر می‌شود، یعنی روزهای طولانی بیرون از استخر یا کنار دریا و یا هنگام پیاده روی در طبیعت، ورزش، پیاده روی در دامنه های زیبای البرز و زاگرس در تابستان. مسافرت رفتن و بسیاری از فعالیت‌های بدنی دیگر می‌تواند باعث کم آبی بدن شود. کم آبی و تشنگی فقط زمانی اتفاق نمی‌افتد که چند روز آب ننوشیده باشید. ممکن است در عرض چند ساعت رخ دهد. حتی کم آبی حداقل 2 درصدی در بدن شما می‌تواند بر سلامت شما تأثیر بگذارد. در حالی که بدن انسان از حدود 70 درصد آب تشکیل شده است، این آب را به شکل عرق، ادرار و سایر عملکردهای طبیعی بدن در طول روز دفع می‌کند. این بدان معناست که همه ما برای سالم ماندن نیاز داریم به طور منظم در طول روز آب بنوشیم.

انتخاب آبسردکن مناسب تابستان

در تابستان با آبسردکن خنک بمانید

متأسفانه، بسیاری از مردم اغلب به اندازه کافی آب نمی‌نوشند زیرا طعم یا بوی آب لوله کشی را دوست ندارند، اما این به اندازه کافی خوب نیست. بنابراین ما باید برنامه ای برای نوشیدن آب تمیز با طعم خوب و بوی مطبوع داشته باشیم. بهترین راه برای انجام این کار این است که با سرمایه گذاری در یک آبسردکن تابستانی روی سلامت خود سرمایه گذاری کنید. اینکه تصمیم به خرید آبسردکن بطری دار دارید یا آبسردکن بدون بطری، قطعا به سلیقه شما بستگی دارد. اما برای کمک به تصمیم گیری، فکر کردیم که فقط چند ایده به شما ارائه دهیم. چرا سرمایه گذاری در یک آبسردکن برای تابستان ایده خوبی است:

• یک آبسردکن به شما کمک می‌کند در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا هزینه کمتری برای خرید آب بطری گران قیمت، نوشابه و قهوه خواهید داشت.

• آبسردکن همه را تشویق می‌کند که آب بیشتری بنوشند و در نتیجه هیدراته و سالم بمانند.

• آبسردکن‌ها بهداشتی هستند زیرا شرکت‌های تولیدکننده باید قوانین و مقررات سختگیرانه ای را رعایت کنند.

• آبسردکن‌های اداری باعث بهبود بهره‌وری در بین کارکنان می‌شود زیرا یکی از عوامل اصلی سردرد و خستگی به خصوص در بعد از ظهر کم آبی بدن است. نوشیدن آب به طور منظم در طول روز مغز را شاداب و هیدراته نگه می‌دارد و مغز به طور مطلوب عمل می‌کند.

• آبسردکن‌ها در سبک‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند، به این معنی که می‌توانید آبسردکن‌ها متناسب با دکوراسیون، رنگ و بودجه خود تهیه کنید.

• اکثر آبسردکن‌های اصلی می‌توانند فیلترهایی نصب کنند که تمام سموم و سایر مواد مضر را از آب آشامیدنی شما پاک می‌کند و به شما آب آشامیدنی می‌دهد که طعمی فوق العاده خنک و با طراوت دارد، طعمی مانند آب چشمه طبیعی خواهد داشت.

انتخاب آبسردکن مناسب برای تابستان

حالا که به فکر تهیه آبسردکن هستید، ایده خوبی به ذهنتان رسیده است، زیرا آبسردکن‌ها دیگر نماد اداری و یا حتی یک ابزار راحتی نیستند، بلکه ابزاری ضروری برای اداره و منزل هستند. آبسردکن‌ها همه را تشویق می‌کنند که آب بیشتری بنوشند و وقتی نوبت به یک نوشیدنی خنک و گوارا در روزهای گرم می‌رسد، نمی‌توانید در تابستان از یک لیوان آب یخ بگذرید. دو نوع اصلی آبسردکن وجود دارد: آبسردکن‌ها بطری دار و آبسردکن‌های متصل لوله کشی که به آبسردکن‌های POU نیز معروف هستند.

جای لیوان آبسردکن مناسب تابستان

آبسردکن بطری دار به این معنی است که برای اطمینان از تمام نشدن آب به تحویل منظم آب نیاز دارید. برای نگهداری بطری‌ها به فضایی نیاز خواهید داشت و کسی باید بتواند بطری‌های سنگین را بلند کند تا آن‌ها را عوض کند. آبسردکن‌های بدون بطری مستقیماً به منبع اصلی آب شما متصل می‌شوند، بنابراین شما یک منبع ثابت آب آشامیدنی خنک خواهید داشت. برخی از این نوع آبسردکن‌ها را می‌توان با فیلتر نصب کرد تا اطمینان حاصل شود که آب آشامیدنی شما 100٪ خالص است.

عوامل موثر در انتخاب

پیش از انتخاب یک آبسردکن باید به تمامی سوال‌های زیر پاسخ دهید:

• این دستگاه قرار است بیشتر در کجا استفاده شود؟

• چه مقدار آب در روز نیاز دارید؟

• آیا آب سرد و گرم می‌خواهید یا فقط آب سرد؟

• چقدر فضا برای آبسردکن دارید؟

• آیا می‌خواهید برای خرید بطری‌های حجیم به خرید هفتگی بروید؟

• آیا فضای ذخیره سازی کافی برای بطری‌های پر و خالی دارید؟

• بودجه شما چقدر است؟ 

آیا ممکن است کار شما با دیسپنسر یا کولمن نیز راه بیافتد؟

هنگامی که پاسخ این سوالات را دریافت کردید، باید در موقعیت بهتری تصمیم بگیرید که آیا آبسردکن بطری‌دار یا بدون بطری برای شما بهترین است. پس از پاسخ به این سوالات، همیشه به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید از آبسردکن خود مراقبت کنید. آیا برای مراقبت از آبسردکن وقت دارید یا از مرکز خدمات و تعمیر آبسردکن کمک می‌گیرید؟

پس از پاسخ درست به این سوال‌ها می‌توانید آبسردکن مناسب خود را پیدا کنید و سپس یک برنامه‌ی منظم هم برای نگهداری صحیح که منجر به افزایش طول عمر آبسردکن شود، خواهید داشت.

سرویس آبسردکن

همه چی درباره ی سرویس آبسردکن

تعمیرکار آبسردکن آبسردکن

نویسنده

9

مقاله

1402/01/07

تاریخ ایجاد